Geen producten gevonden...
Klantenservice
1 Contact en informatie
1.1 Ik heb een vraag en wil graag contact met jullie.
Contactformulier:
Gebruik dan het contactformulier hiernaast voor het stellen van uw vraag. Wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.

Telefonisch contact:
U kunt ons van maandag t/m donderdag én op zaterdag telefonisch bereiken via +31 23 532 95 17. Houd er rekening mee dat door de drukte in onze zeilmakerij wij u niet meteen met uw vraag kunnen helpen, maar wij doen onze uiterste best om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Tips en opmerkingen:
Wij doen er alles aan om onze website voor onze klanten zo vriendelijk mogelijk te maken. Maar mocht u iets tegenkomen wat niet duidelijk of verwarrend is laat het ons dan vooral even weten. Hiervoor kunt u het contactformulier hiernaast gebruiken.
2 Account aanmaken
2.1 Waarom moet ik een account aanmaken?

Een account aanmaken is alleen nodig als u uw bestelling wilt afronden en afrekenen. Op deze manier komen uw gegevens automatisch op de juiste manier in ons ordersysteem terecht. Deze gegevens gebruiken wij om uw bestelling correct af te kunnen handelen. Ook hoeft u bij een volgende bestelling niet weer opnieuw uw gegevens in te voeren, dat is wel zo gemakkeiijk.

2.2 Worden mijn gegevens beschermd?
Ja. Het invoeren en beheren van uw gegevens gebeurt via een beveiligde verbinding. Dit kunt u controleren in de adresbalk van uw browser: De URL zal beginnen met https:// Meer over onze privacypolicy kunt u hier lezen.
3 Bestellen, verzenden en afhalen
3.1 Hebben jullie alle producten op voorraad?
De meeste producten hebben wij in ons magazijn klaar liggen voor verzending. Maar wanneer bij het inpakken blijkt dat er van een bepaald artikel geen of te weinig voorraad is dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Wellicht kunnen wij u een vergelijkbaar artikel aanbieden of kunnen wij u een indicatie geven van de te verwachten levertijd.
3.2 Wat is de levertijd?
Wij streven naar een levertijd binnen 48 uur, maar in de meeste gevallen kunnen wij sneller leveren. In sommige gevallen kan het echter langer duren, bijvoorbeeld wanneer een artikel niet bij ons voorradig is. Dan laten wij u dat zo snel mogelijk per email weten.
3.3 Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Ja, dat kan. U kiest bij het invullen van uw gegevens voor de optie "afhalen in Heemstede". Wacht dan altijd op het afhaalbericht dat wij u sturen. Zo voorkomt u teleurstellingen wanneer wij uw bestelling nog niet hebben kunnen verwerken, of omdat wij nog wachten op nieuwe voorraad.
3.4 Waarom is bestellen via internet goedkoper?
Bestellen en betalen via internet is voor u 10% voordeliger dan wanneer u de artikelen direct bij Zeilmakerij Stroobach in Heemstede koopt. Onze webshop is een extra service die wij onze klanten bieden om onze voorraad tegen interessante prijzen te verkopen.

De bestellingen die via eSails bij ons binnenkomen, verpakken en verzenden wij in de door ons ingeplande goedkopere uren. Zo kunnen wij de prijzen laag houden en tegelijkertijd onze productie-uren in de zeilmakerij optimaal benutten.
3.5 Zijn jullie ook op zaterdag open?
Wij zijn tjdens de wintermaanden op zaterdag gesloten.
vanaf 1 april tot 1 juli zijn we weer open op zaterdag tussen 11.00 & 14.00.
3.6 Hoe kan ik mijn kortingscode verzilveren?
Als u direct van ons of via onze nieuwsbrief een kortingscode ontvangen heeft, kunt u deze verzilveren tijdens uw bestelproces. U vindt het veld "kortingscode" vanzelf tijdens het afronden van uw bestelling.
3.7 Wat gebeurt er bij vermissing of beschadiging van mijn pakket?
Uw pakket wordt door ons zorgvuldig ingepakt en gecontroleerd. Het gebeurt niet heel vaak, maar er kan tijdens het transport iets misgaan. Standaard zijn onze zendingen niet verzekerd tegen transportschade en verlies door de transporteur. Dat betekent dat u geen aanspraak kunt maken op vervangende artikelen. U kunt uw zending zelf verzekeren tegen schade en verlies op de bestelpagina's.
3.8 Zijn de verzendkosten lager als een zending door de brievenbus past?

Wij hanteren een standaard tarief voor alle verzendingen waarin ook een gedeelte is gereserveerd voor de handling en het inpakken. Voor bestellingen binnen Nederland is dat bijvoorbeeld 7,50 euro, voor België is dat 9,95 euro.

*** Bestelling tot van boven de 50 euro tot 30 kg worden GRATIS bezorgd ***

3.9 Waarom krijg ik een enquete in mijn mailbox?
Wij houden onze dienstverlening nauwlettend in de gaten. Daarom sturen wij al onze klanten een korte vrijblijvende enquete toe waarin wij u een aantal vragen stellen. Wij vragen u vriendelijk onze website op een aantal punten te beoordelen. Ook kunt u ons uw verbeterpunten laten weten.
Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »